نحوه خرید ازسایت
برای راحتی در فرآیند ثبت سفارش ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید و یا ثبت نام کنید. (اگر حساب کاربری ندارید از لینک زیر ثبت نام کرده و اطلاعات حساب کاربری خود را کامل نمایید.)
… لینک ثبت حساب کاربری …
1. محصول مورد نظر خود را جستجو و انتخاب کنید. برای یافتن محصولات می‌توانید از دسته بندی‌ها و یا جستجو استفاده کنید.
2. روی “افزودن به سبد خرید” کلیک کنید تا کالا به سبد خرید اضافه شود.
توجه:اگر وارد حساب کاربری خود نشده‌اید، پس از افزودن محصولات به سبد خرید، برای ورود به سبد خرید و ثبت سفارش می بایست به حساب کاربری خود وارد شده و یا ثبت نام کنید.
3. پس از انتخاب محصول و کلیک بر روی دکمه‌ی “افزودن به سبد خرید” پیغامی برای اعلام موفق بودن آن در بالای صفحه نمایش داده می شود، اگر قصد افزودن محصولات دیگر را به سبد خرید دارید می توانید چندین عنوان محصول را به سبد خرید اضافه کنید.
4. برای تکمیل فرآیند ثبت سفارش پس از اضافه کردن محصولات مورد نظر به سبد خرید بر روی “آیکون سبد خرید” و سپس “ثبت سفارش” کلیک کرده و وارد مرحله مشاهده سبد خرید شوید.
· در این مرحله می توانید تعداد هر محصول را ویرایش کنید و یا آن را از سبد خرید حذف نمایید.
· اگر کد تخفیف دارید در این مرحله وارد کنید.
5. بر روی ادامه فرآیند خرید کلیک و وارد مرحله انتخاب آدرس و شیوه ارسال شوید.
· در این مرحله می‌توانید آدرس خود را انتخاب یا آدرس جدید وارد کنید.
· در این مرحله می‌توانید روش ارسال مرود نظر خود را با توجه به هزینه، مقصد و وزن مرسوله انتخاب نمایید.
6. سپس بر روی “پرداخت و ثبت سفارش” کلیک کنید تا به صفحه درگاه پرداخت امن اینترنتی بانک هدایت شوید.
7. پس از پرداخت موفق و برگشت به سایت پیامی حاوی موفق بودن ثبت سفارش نمایش داه می شود و می توانید جزئیات نهایی سفارش را در پروفایل کاربری خود را ملاحظه کنید.

روش پرداخت سفارش
به اطلاع مشتریان گرامی مجموعه آیرین طب می‌رسانیم روش پرداخت کلیه سفارش‌های اینترنتی بصورت آنلاین و از طریق “درگاه پرداخت اینترنتی پرداخت الکترونیک ” انجام می‌شود. و درصورتی که سفارش به هر دلیلی تلفنی انجام شود، پرداخت به صورت کارت به کارت و با هماهنگی اپراتور فروش تلفنی صورت می‌گیرد.
کاربران می‌توانند در هنگام ثبت سفارش، از طریق درگاه اینترنتی، هزینه‌ی سفارش خود را به‌صورت آنلاین پرداخت کنند. پرداخت موفق هزینه به مفهوم ثبت قطعی این پرداخت برای سفارش است.
برای پرداخت اینترنتی به موارد زیر نیاز دارید:
• شماره کارت (شماره 16 رقمی روی عابر بانک)
• رمز پویا (رمز دوم کارت) (برای پرداخت اینترنتی لازم است قبلا رمز دوم (رمز خرید اینترنتی) کارت بانکی خود را فعال کرده باشید.)
برای فعال کردن رمز خرید اینترنتی، می‏‌توانید به دستگاه خودپرداز بانک صادر کننده کارت خود مراجعه، کارت خود را وارد کرده و بخش عملیات رمز را انتخاب کنید. سپس، در بخش رمز دوم یا رمز اینترنتی، رمز خود را انتخاب کنید.
• (CVV2) یک کد 3 یا 4 رقمی است که پشت یا روی کارت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های بانکی درج می‌شود و به‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌عنوان یک کد امنیتی در پرداخت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های اینترنتی کاربرد دارد.
• تاریخ انقضاء (تاریخ انقضای کارت‌ بانکی روی آن حک شده است.
راهنمای استفاده از رمز پویا
رمز پویا رمز یکبار مصرفی است که به جای رمز دوم کارت استفاده می‌شود.
مرحله اول – بر اساس دستورالعمل بانک صادرکننده کارت خود، نسبت به فعال سازی رمز پویا اقدام نمایید.
مرحله دوم – رمز پویا را بر اساس روش اعلامی از طرف بانک صادر کننده کارت، به یکی از روش های زیر دریافت کنید
1- دریافت از طریق برنامه کاربردی بانک، اینترنت بانک و یا موبایل بانک
2- دریافت از طریق کد USSD بانک صادر کننده کارت شما
3- دریافت از طریق زدن دکمه “درخواست رمز پویا” در درگاه پرداخت اینترنتی
مرحله سوم – پس از دریافت رمز به یکی از روش های فوق، رمز پویای دریافت شده را در محل تعیین شده برای “رمز دوم” وارد نمایید و سپس مابقی اطلاعات را تکمیل نمایید.