معرفی منابع برتر

برای آناتومی چی بخونم؟ آناتومی گری یا آناتومی اسنل؟

کتاب آناتومی‌گری یا کتاب آناتومی اسنل؟     کدام کتاب را بخوانم؟            مطالب کتاب آناتومی‌گری قابل فهم تر است یا اسنل؟

بهترین منبع برای یادگیری درس آناتومی کدام است؟

این سوالات، سوالاتی هستند که بطور مداوم توسط دانشجویان پزشکی و پیراپزشکی پرسیده می‌شوند. چراکه آناتومی درسی پایه در زمینه علوم پزشکی است. این درس را می‌توان مادر تمام علوم در پزشکی دانست. زیرا آناتومی علمی است که ساختار بدن را مورد بررسی قرار می‌دهد. بیماری‌ها نیز حاصل عدم عملکرد صحیح بخش‌هایی از بدن هستند. همچنین آناتومی یکی از دروس اصلی رشته‌های پزشکی محسوب می‌شود. از همین رو بسیار مهم است که از روی کدام رفرنس می‌خوانید.

طبیعتاً دانشجویان به دنبال کتابی هستند که داری متنی ساده‌ و روان باشد تا بتوانند آناتومی را بهتر بیاموزند. به همین دلیل انتخاب بین آناتومی‌گری یا آناتومی اسنل یکی از دغدغه‌های مهم دانشجویان علوم پزشکی باشد.

 

معرفی کتاب آناتومی‌گری

آناتومی‌گری یک مجموعه کتاب چهار جلدی است. جلد اول آن با نام آناتومی‌گری تنه ، جلد دوم آن نیز به آناتومی‌گری اندام، جلد سوم و چهارم به ترتیب آناتومی‌گری سر و گردن و نوروآناتومی‌گری هستند.

هر کدام از این کتاب‌ها چند بخش دارند و در هر قسمت، اندام مختلفی از بدن را بررسی می کنند. برای مثال آناتومی اندام به دو بخش تقسیم می‌شود: اندام تحتانی و اندام فوقانی.

در هر جلد از آناتومی گری بخش های مختلفی از بدن به طور کامل بررسی می شوند و به جزییات آنها پرداخته می شود.

 

 

معرفی کتاب آناتومی اسنل

کتاب آناتومی اسنل نسبت به کتاب آناتومی گری دید بالین تری دارد و منبع اصلی آزمون علوم پایه پزشکی هست. آناتومی اسنل یک مجموعه 4 جلدی شامل: جلد اول اسنل تنه ،جلد دوم اسنل اندام، جلد سوم اسنل سر و گردن و جلد چهارم نوروآناتومی اسنل است.

آناتومی اسنل پر از نکات بالینی است و به خواننده کمک می کند که دید بهتری نسبت به آناتومی بدن همراه با نکات بالینی داشته باشد.

 

 

الان سوال مهم این است آناتومی گری بهتر است یا اسنل؟

باید بگوییم که بستگی به این داردکه چه استادی و با چه دیدگاهی می‌خواهد سطح آناتومی شما را ارزیابی کند و یا اینکه می خواهید در چه آزمونی شرکت کنید(علوم پایه پزشکی و یا تحصیلات تکمیلی).

 

 

برای دسترسی به تمامی کتب آناتومی موجود در فروشگاه کلیک فرمایید.

 

 

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.